Business Solutions

As we grew and became stronger, we set ourselves the goal of providing consumers all over the world with more possibilities to enjoy premium dairy products, as well as helping our partners and customers address not only global but also significant local challenges related to quality of nutrition. This is why the infrastructure and operational model of „Vilvi Group” are oriented towards flexibility, cooperation, innovation, risk mitigation, stability, transparency, and sustainability all that is required to meet the challenges that our partners and customers face in a productive and meaningful way.

We attain the premium quality of our products thanks to the continuous effort of our craftspeople, who keenly monitor the process and perform quality control at every stage of production.

Expertise and Competence

Combining our own insights with those of our partners and customers, we are constantly innovating and developing new products and solutions for solving specific challenges and achieving definite goals.

Responsibility and Stability

We are open and reliable. We deeply appreciate the trust and respect of our business partners and customers. Our activities are based on time-tested relationships with our business partners and professionalism of our employees.

Flexibility and Cooperation

We are always open to dialogue and ready to cooperate. Our infrastructure is extremely flexible and attuned to diversification of our production. Therefore, we are perfectly suited to not only offer but also fully implement the most suitable solutions for out clients.

Tailored Solutions

Our production capacity allows us to be flexible and open to all offers, as well as to develop, adapt or tailor recipes of relevant dairy products according to the needs, tastes and specific requirements of our clients’ markets.

Private Labels

Available for all products that we produce.

Kaip apskaičiavome?

Iš viso buvo sukurti šeši vaizdai, kuriuose – simboliški objektai iš cukraus: sužadėtuvių žiedas, lūpų dažai, akiniai nuo saulės, krepšinio kamuolys, klasikinė gitara ir dviratis. Kiekvienas jų atspindi skirtingą kiekį nesuvalgytų cukrų vartojant po vieną VILKYŠKIŲ Less Sugar gaminį per dieną per tam tikrą laikotarpį, kai lyginame su panašių sūrelių ar jogurtų cukrų vidurkiu Lietuvoje.

Produktų cukrų kiekiai paskaičiuoti, remiantis Nielsen tyrimų 2021m duomenimis.

Vienas VILKYŠKIŲ Less Sugar sūrelis vidutiniškai turi apie 4,23 g mažiau cukrų lyginant su panašių sūrelių cukrų vidurkiu Lietuvoje. Todėl, pavyzdžiui, apskaičiuojant per penkias dienas nesuvartotų cukrų kiekį gramais, kai valgomi Less Sugar sūreliai, dauginame dienų skaičių iš apskaičiuoto vidutinio nesuvartotų cukrų kiekio. Padauginus gauname apie 21,13 g nesuvalgytų cukrų per penkias dienas lyginant su panašių sūrelių cukrų vidurkiu Lietuvoje. Suapvalinus gauname apie 21 g. Tuomet kūrybiškai lyginant gauname, jog šis apskaičiuotas nesuvalgytų cukrų kiekis panašu į standartinių lūpų dažų tūbelės svorį.

Vienas VILKYŠKIŲ Less Sugar jogurtas vidutiniškai turi apie 8,87 g mažiau cukrų lyginant su panašių jogurtų cukrų vidurkiu Lietuvoje. Todėl, pavyzdžiui, apskaičiuojant per savaitę nesuvartotų cukrų kiekį gramais, kai valgomi Less Sugar jogurtai, dauginame dienų skaičių iš apskaičiuoto vidutinio nesuvartotų cukrų kiekio. Padauginus gauname apie 62,06 g nesuvalgytų cukrų per septynias dienas lyginant su panašių jogurtų cukrų vidurkiu Lietuvoje. Suapvalinus gauname apie 62 g. Tuomet kūrybiškai lyginant gauname, jog šis apskaičiuotas nesuvalgytų cukrų kiekis panašu į standartinių akinių nuo saulės svorį. Skaičiavimuose laikome, jog vienas mėnuo turi 30 dienų, o vieneri metai – 365 dienas.

SIŲSTI CV

Pridėti savo CV

SIŲSTI CV




Sutinku su Privatumo politika


facebook link instagram link Linkedin EN LV